Hai assalamualaikum . Rasa bersyukur sangat sebab apa yang selama ni aku impikan aku dah dapat . Impian aku nak buat mirul bhagia dengan aku . And now aku dah dapat tengok dia happy together with me . Alhamdulillah . Baru-2 ni baruu lepas honeymoon dengan mirul dekat ksl hotel and legoland . Wuhu best sangat :') 
[LEGOLAND AND KSL HOTEL <3 ]

Balik dari cuti tuh memang best gile ! aku rasa bahagia sangat bile dengan dia . 12/12/12 mirul rujuk aku balik .and dia sanggup dtg sini semata-2 nak jmpa aku . ahh sweetnya :') 
[nampak tak tarikh tuu . nice kan? ]

Okey stop cerita pasal semua itu . now aku just nak luahkan apa yang aku rasa sekarang . now aku betul2 dapat rasa bahagia . seriously . bila dgn mirul aku tenang sgt . kitaorang selalu call . walau tak dpt jumpa but sekali2 sekala je jumpa memang best . hmm btw parents aku ngn parents dia pon dah suka tgk relay kitaorang . cehh . 
[ 100 kali dia berjanji . i hope dia tak mungkir janji ]

*ngantok lah nak tidor . haha kbye





Powered by Blogger.