Dear sayang, imissyou :'(

manusiakan, semua boleh berubah . macam mana sekali ponn . mesti berubah . perbezaan cuma baik atau buruk jaa . okey mirul dah berubah . dimata aku, dia mmg dah berubah. tak macam dulu :'( Kenapa engkau amek dia ya allah :'( Adakah aku selalu sakiti dia :'( Dia selalu sabar dengan akuu . Dia selalu mengalah bila gaduh dengan aku . Dia akan call number mak aku bila aku off phone . dia akan datang rumah aku bila aku merajuk . Dia selalu akan mention aku , hantar im dekat fb . tapi sekarang semua tu dah takda :'( Dia dah tak layan akuu . 4hari , termasuk lah hari ni dah 5 hari dia TAK CONTACT aku langsung . dia betul2 dah bosan kot dengan perangai aku yang macam budak2 ni kan? :'(


Hampir setiap malam jugak aku menangis sebab dia :'( banyak sangat kenangan aku dengan dia dalam bilik aku . sampai tidor tengah harii pon aku boleh mimpi dia . Tapi kan, dalam mimpi tuh bukan lahh mimpi yang indah tapi dalam mimpi tuh mirul asik MARAH, BENCI , MENYAMPAH dengan aku :'( setiap hari mak mesti cerita kat aku pasal mirul . dalam ingat2 lupa aku dekat mirul , mak mesti ingatkan balik . Mengigil, menangis saya type ni :'( Beratnyaaa hati sayaa . Hmm saya terbaca text awak yang sebelom awak tinggalkan saya :'( Mengalir air mata saya bila baca balik :'( 

Ituu lahh last text yang awak bagii . minggu lepas kan awak bagi . minggu ni awak tak contact saya langsung en . Haihh :'( Okeyy saya akan lupakan awak . Ye saya akan lupakan awak :'( Kalau saya boleh la :'( TAPI SAYA TAKBOLEH LA AWAK :'( makk adik rindu mirul :'( Mak!! Ibu , syaza rindu anak ibu tuh :'( Ibu syaza nak jumpa dia. Ibu! Makk! :'( korang dengar tak! :'( Dear Amirul Asyraf , kalau awak tengah baca post ni . awak saya nak bagitahu satu je .. YANG SAYA SAYANG AWAK! SAYA RINDU AWAK ! 



Powered by Blogger.